czwartek, 2 maja 2013

Zmiany

Jakoś nie miałam okazji o tum napisać, ale od prawie 9 miesięcy mamy nowego członka rodziny. Jest to szylkretowa kotka, w tej chwili ma trochę ponad rok. Ma bardzo urocze imię: Klocka. Kicia jest bardzo miłym i sympatycznym stworzonkiem, które nie używa pazurów ani zębów ;) Do tego odwrotnie niż większość kotów- nie przepada za ciepłem a także jest w stanie się czegoś nauczyć, co jest dość nietypowe dla kota ;) Kica ia trafiła do nas przez przypadek i nie była planowana. Poznałam ją na wakacjach, a że osoba u której się urodziła nie miała najlepszego stosunku do zwierząt, zabrałam ją do domu ze sobą, aby znaleźć jej odpowiedzialnego opiekuna. Po ciężkiej podróży wszelkimi możliwymi środkami lokomocji, przywiozłam ją do domu i tak już została ;) Pokazała mi, że koty mogą być naprawdę fajne.

Tak wyglądała jak się poznałyśmy:
 A tak wygląda teraz:







Do naszej rodziny dołączył również nowy psiak-Taj. Pojawił się u nas dość szybko po odejściu Balta, i po mimo że to właśnie ja go chciałam, na początku było mi dość ciężko przyzwyczaić się do spacerów z innym psem, do odgłosu psich pazurów, które nie są Balta, do tego że na legowisku widzę innego psa i że miziam inne futerko. Myślę, że Balto zawsze będzie tym pierwszym, jedynym i wyjątkowym psem, który pokazał mi cały psi świat i zawsze będzie zajmował szczególne miejsce w moim sercu, jednak po 1,5 miesiąca odkąd Taj jest u nas, nie żałuję że do nas trafił. Taj jest mieszańcem owczarka szkockiego, adoptowanym ze schroniska w Ostrowie Wlkp. 19 marca. Został wyceniony na ok. 2 lata. Jest dużym przeciwieństwem Balta. Jest psem aktywnym, dość miękkim psychicznie, ale chcącym pracować z człowiekiem. Nigdy wcześniej nikt go tego nie uczył, jednak chętnie przystaje na każdą zaproponowana mu aktywność. Bardzo chciałabym z nim spróbować psich sportów, zwłaszcza frisbee i agi, oraz zrobić podstawy obi, ale co z tego wyjdzie, czas pokaże. W tej chwili pokazuję mu że praca z człowiekiem może być fajna, i uczę podstaw posłuszeństwa i pracujemy nad aportem. Na tym filmiku można zobaczyć nasze zmagania w tej dziedzinie:
http://www.youtube.com/watch?v=rzrJanSXQ5k
 i na koniec kilka Tajowych zdjęć:
Początki u nas po kastracji:
Początki z kicią:
Portrecik:































 Zabawa:


'Wystawowo':






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz